Reklame på bil – Effektiv profilering for bedrifter

Vil din bedrift sees overalt? Med reklame på bil fra Automedia AS får du mobile reklameplakater som fanger oppmerksomhet i trafikken. Start din bilprofilering her!

Emne:
Markedsføring
Bilprofilering
Publisert:
May 8, 2026
Publisert:
Mattias
Lesetid:
3
minutter

I kampen om oppmerksomheten er det de som tør å ta plass i det offentlige rom som vinner. Oppdag hvordan bilprofilering leverer en CPM (kontaktpris) ingen digitale kanaler kan matche.

Strategisk eksponering med Reklame på bil

Tradisjonell digital markedsføring blir stadig mer fragmentert. For bedrifter som søker ekte lokal dominans og merkevarebygging som faktisk blir lagt merke til, er reklame på bil en av de mest potente kanalene tilgjengelig i dag. En profilert bil fra Automedia AS fungerer som din bedrifts ambassadør 24 timer i døgnet.

Bilreklame bedriftsprofilering

Hvorfor din markedssjef vil elske denne kanalen

Når vi snakker om 30 000+ visninger per måned, baserer vi oss på reelle trafikkdata fra urbane strøk. Ved å plassere din logo på våre kunders biler, sikrer du en kontaktfrekvens som bygger Top-of-Mind posisjon raskere enn digitale bannere. Det er "Attention Economy" i praksis – din merkevare blir en naturlig del av kundens hverdag.

Fordeler med profilering via Automedia AS:

  • Maksimal ROI: Dramatisk lavere kontaktpris enn Facebook og Google Ads.
  • Geografisk kontroll: Vi kan målrette biler til de områdene der dine kunder bor og handler.
  • Bygger lokal tillit: Fysisk tilstedeværelse i trafikken signaliserer autoritet og stabilitet.
  • Fullskala B2B-løsning: Vi håndterer alt fra foliering til administrasjon – en ren markedsføringstjeneste.

Automedia AS: Eksperter på synlighet siden 2009

Siden 2009 har vi vært Hele Norges Bilpartner. Vi forstår at din profilering er en investering, ikke en kostnad. Derfor bruker vi kun høykvalitets materialer og profesjonelle montører, slik at din logo ser perfekt ut uansett vær og føreforhold. Vår modell er skattemessig og juridisk optimalisert som en ren B2B-tjeneste.

Detaljert bilprofilering

Skal vi sette merkevaren din i gir?

Ta kontakt for en strategisk gjennomgang av dine muligheter for bilprofilering.

966 44 001
Send forespørsel

Mattias, Kenneth & Jørgen – Hele Norges Bilpartner

Er dette interessant for deg?

 Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt i løpet av kort tid
Takk for din hendvendelse!
Vi vil kontakte deg snarest mulig.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen

Interessert i

?

Les mer om våre varianter, tilvalg, leveringstider og priser her.
Automedia AS 4,9 ⭐⭐⭐⭐⭐ (100+)

Tom Erik Myrvold

Antall omtaler
1
June 11, 2026
Svært fornøyd med leasing av Toyota C-HR hos Automedia! Jeg hadde en veldig god opplevelse fra start til slutt. Automedia leverer virkelig på både pris og service – her føler man seg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Alt gikk smidig, og jeg fikk gode råd underveis som gjorde valget enkelt. En ekstra takk til Mattias 😊 for profesjonell oppfølging, tilgjengelighet og god service. Anbefales på det varmeste til andre som vurderer leasing!
Se svar
Svar fra eieren:

Julia

Antall omtaler
3
May 30, 2026
Flott selskap og fantastisk service! Vi har nylig leaset en XPENG G6, og hele prosessen var sømløs fra start til slutt. Teamet fra både Automedia.AS og Bilia bød på utmerket kommunikasjon og holdt oss fullt informert gjennom hvert eneste steg. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med den nye bilen vår og valget vi tok. Anbefales på det varmeste! En spesiell takk til Kenneth hos Automedia for service og support.
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Julia! Takk for en fin anmeldelse! Og velkommen til Automedia AS familien! Hilsen Kenneth

Lene Gundersen

Antall omtaler
7
May 22, 2026
Det var vår første leasing bil erfaring da vi kontaktet Automedia på en kampanje annonse vi tilfeldigvis fant på nettet. Vi snakket med Mattias som var super hyggelig og veldig behjelpelig med alt av info. Servicen var superb. Vi opplevde kontakten og prosessen veldig seriøst og ryddig. Bilen ble levert når den var lovet og vi er super fornøyde kunder. Fikk gaver og som lå i bilen ved henting (bonus) pluss fotografier, ble en kul opplevelse 👍
Se svar
Svar fra eieren:

Trond Fjereide

Antall omtaler
1
May 19, 2026
Første gang vi vurderte leasing som privatkunder. Sjekket litt rundt, og da vi traff på Jørgen på Automedia var valget enkelt. Topp service fra første telefonsamtale. Når vi skulle hente vår Skoda på Møller Vest ble vi hentet av Jørgen. Veldig proff oppfølging under hele prosessen. Anbefales 👍👍
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk Trond, det har vært en glede hele veien :-) Mvh Jørgen

Ingvild Engelhart-Willoch

Antall omtaler
5
May 12, 2026
Veldig god oppfølging og service! Hva enn jeg har hatt spørsmål om, har de vært tilgjengelige døgnet rundt. Anbefales!
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Ingvild! Takk for handel og anmeldelse. Passer t-shirt og solbrillene (bruk dem når du kjører når sola skinner) :)? Hilsen Mattias

Kjell Arne Gøransson

Antall omtaler
1
May 11, 2026
Tusen takk for veldig god hjelp med leasingavtalen på vår nye MG. Mattias har vært utrolig hjelpsom, profesjonell og tilgjengelig gjennom hele prosessen, og vi setter stor pris på den gode servicen vi har fått. Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å ta i bruk bilen! Takk igjen for all hjelp. Vennlig hilsen Monica og KjellA
Se svar
Svar fra eieren:
Så hyggelig å høre. Veldig hyggelig å ha dere som kunder. Er det NOE så er jeg bare en samtale unna! Hilse Monica så godt!

Terje Holmen

Antall omtaler
129
May 10, 2026
Så langt, kjempe koselig, hjelpsomme og gjør alt for en god handel 😄😃
Se svar
Svar fra eieren:
Hey Terje! Så hyggelig å lese. Jeg er bare en mail eller samtal unna skulle det være noe! Ses når du henter nye bilen din! God helg! Hilsen Mattias

Brage Pedersen

Antall omtaler
1
May 9, 2026
Veldig god service og oppfølgning!
Se svar
Svar fra eieren:
Takk for i dag Brage, hyggelig å hilse på deg! Hilsen Mattias

Ketil Annar Albretsen Granbakken

Antall omtaler
1
April 23, 2026
Automedia har fulgt opp meg som kunde fra valget falt på en splitter ny BMW iX3, frem til bilen ble utlevert og har fortsatt oppfølgingen etter at jeg har startet å bruke bilen. Imponerende kunnskap om bilnyheter, selve bilen og ikke minst veldig god personlig oppfølging
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk for det Ketil! Kjempe morro å hjelpe til med dette og ikke minst en helt rå bil. Takk for tilliten 😃 Hilsen Kenneth