Reklame på biler for bedrifter som vil øke synligheten

Ønsker din bedrift økt synlighet uten å være avhengig av algoritmer? Reklame på biler gir kontinuerlig eksponering i trafikkbildet og styrker merkevaren lokalt og nasjonalt.

Emne:
Markedsføring
Bilprofilering
Publisert:
May 8, 2026
Publisert:
Mattias
Lesetid:
4
minutter

Reklame på biler som styrker merkevaren i trafikkbildet

Reklame på biler gir bedrifter en fysisk og kontinuerlig tilstedeværelse der kundene faktisk beveger seg. I stedet for å være avhengig av algoritmer og klikkpriser, bygger mobil reklame synlighet over tid – hver dag, hele året.

Hos Automedia AS kombinerer vi leasing og profesjonell bilprofilering, slik at dere kan hente firmabil ferdig montert med reklame – klar til å representere merkevaren deres ute i markedet.

Reklame på biler med profesjonell bilprofilering for bedrifter

Hvorfor reklame på biler fungerer for bedrifter

En profilert firmabil fungerer som en mobil reklameflate i boligområder, ved kjøpesentre, på byggeplasser og i bysentrum. Dette skaper gjentatte eksponeringer og bygger gjenkjennelse over tid.

Fordeler for din bedrift

  • Kontinuerlig eksponering i definerte geografiske områder
  • Lav kontaktpris sammenlignet med mange digitale kanaler
  • Økt lokal autoritet og merkevaregjenkjenning
  • Profesjonell design og montering inkludert
Mobil reklameplass for merkevarebygging i trafikkbildet

Fra leasing til ferdig profilert firmabil

Vi håndterer hele prosessen – fra leasingavtale til ferdig montert reklame. Det betyr at dere kan hente bilen klar til bruk, med profesjonell profilering som er tilpasset deres merkevare.

Reklame på biler er spesielt effektivt for bedrifter med lokal eller regional målgruppe, og for merkevarer som ønsker sterkere fysisk tilstedeværelse.

En del av en helhetlig markedsstrategi

Mobil reklame erstatter ikke digital markedsføring – den forsterker den. Når potensielle kunder allerede har sett logoen deres i trafikkbildet, øker tilliten og sannsynligheten for at dere blir valgt.

Ønsker dere mer informasjon?

Fyll ut skjemaet nedenfor for å høre mer om hvordan reklame på biler kan styrke deres markedsføring.

Automedia AS
Hele Norges leasingpartner

Er dette interessant for deg?

 Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt i løpet av kort tid
Takk for din hendvendelse!
Vi vil kontakte deg snarest mulig.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen

Interessert i

?

Les mer om våre varianter, tilvalg, leveringstider og priser her.
Automedia AS 4,9 ⭐⭐⭐⭐⭐ (100+)

Tom Erik Myrvold

Antall omtaler
1
June 11, 2026
Svært fornøyd med leasing av Toyota C-HR hos Automedia! Jeg hadde en veldig god opplevelse fra start til slutt. Automedia leverer virkelig på både pris og service – her føler man seg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Alt gikk smidig, og jeg fikk gode råd underveis som gjorde valget enkelt. En ekstra takk til Mattias 😊 for profesjonell oppfølging, tilgjengelighet og god service. Anbefales på det varmeste til andre som vurderer leasing!
Se svar
Svar fra eieren:

Julia

Antall omtaler
3
May 30, 2026
Flott selskap og fantastisk service! Vi har nylig leaset en XPENG G6, og hele prosessen var sømløs fra start til slutt. Teamet fra både Automedia.AS og Bilia bød på utmerket kommunikasjon og holdt oss fullt informert gjennom hvert eneste steg. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med den nye bilen vår og valget vi tok. Anbefales på det varmeste! En spesiell takk til Kenneth hos Automedia for service og support.
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Julia! Takk for en fin anmeldelse! Og velkommen til Automedia AS familien! Hilsen Kenneth

Lene Gundersen

Antall omtaler
7
May 22, 2026
Det var vår første leasing bil erfaring da vi kontaktet Automedia på en kampanje annonse vi tilfeldigvis fant på nettet. Vi snakket med Mattias som var super hyggelig og veldig behjelpelig med alt av info. Servicen var superb. Vi opplevde kontakten og prosessen veldig seriøst og ryddig. Bilen ble levert når den var lovet og vi er super fornøyde kunder. Fikk gaver og som lå i bilen ved henting (bonus) pluss fotografier, ble en kul opplevelse 👍
Se svar
Svar fra eieren:

Trond Fjereide

Antall omtaler
1
May 19, 2026
Første gang vi vurderte leasing som privatkunder. Sjekket litt rundt, og da vi traff på Jørgen på Automedia var valget enkelt. Topp service fra første telefonsamtale. Når vi skulle hente vår Skoda på Møller Vest ble vi hentet av Jørgen. Veldig proff oppfølging under hele prosessen. Anbefales 👍👍
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk Trond, det har vært en glede hele veien :-) Mvh Jørgen

Ingvild Engelhart-Willoch

Antall omtaler
5
May 12, 2026
Veldig god oppfølging og service! Hva enn jeg har hatt spørsmål om, har de vært tilgjengelige døgnet rundt. Anbefales!
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Ingvild! Takk for handel og anmeldelse. Passer t-shirt og solbrillene (bruk dem når du kjører når sola skinner) :)? Hilsen Mattias

Kjell Arne Gøransson

Antall omtaler
1
May 11, 2026
Tusen takk for veldig god hjelp med leasingavtalen på vår nye MG. Mattias har vært utrolig hjelpsom, profesjonell og tilgjengelig gjennom hele prosessen, og vi setter stor pris på den gode servicen vi har fått. Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å ta i bruk bilen! Takk igjen for all hjelp. Vennlig hilsen Monica og KjellA
Se svar
Svar fra eieren:
Så hyggelig å høre. Veldig hyggelig å ha dere som kunder. Er det NOE så er jeg bare en samtale unna! Hilse Monica så godt!

Terje Holmen

Antall omtaler
129
May 10, 2026
Så langt, kjempe koselig, hjelpsomme og gjør alt for en god handel 😄😃
Se svar
Svar fra eieren:
Hey Terje! Så hyggelig å lese. Jeg er bare en mail eller samtal unna skulle det være noe! Ses når du henter nye bilen din! God helg! Hilsen Mattias

Brage Pedersen

Antall omtaler
1
May 9, 2026
Veldig god service og oppfølgning!
Se svar
Svar fra eieren:
Takk for i dag Brage, hyggelig å hilse på deg! Hilsen Mattias

Ketil Annar Albretsen Granbakken

Antall omtaler
1
April 23, 2026
Automedia har fulgt opp meg som kunde fra valget falt på en splitter ny BMW iX3, frem til bilen ble utlevert og har fortsatt oppfølgingen etter at jeg har startet å bruke bilen. Imponerende kunnskap om bilnyheter, selve bilen og ikke minst veldig god personlig oppfølging
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk for det Ketil! Kjempe morro å hjelpe til med dette og ikke minst en helt rå bil. Takk for tilliten 😃 Hilsen Kenneth