Emne:
Utereklame
Foljiering

Jacobs Utvalgte velger Automedia AS

Automedia leverer Grillturne for Jacobs utvalgte. Dere finner oss på 40 forskjellige Meny butiker der vi griller en hel dag og spanderer på Jacobs Utvalgte pølser!

Publisert:
April 9, 2026
Publisert:
Mattias
Lesetid:
2
minutter

"Jacobs Utvalgte er en kvalitetserie hos MENY som gjør det enklere for deg å finne de beste produktene når du er i butikken. Et litt bedre måltid trenger ikke å være vanskelig, selv i en hektisk hverdag. Bruker man litt bedre råvarer og ingredienser blir både smaken og opplevelsen... vel, litt bedre bare. Det gjelder både til frokost, middag og kos."

Automedia leverer Grillturne for Jacobs utvalgte. Dere finner oss på 40 forskjellige Meny butiker der vi griller en hel dag og spanderer på Jacobs Utvalgte pølser!

Grillturnéen vår ruller videre gjennom Norge, og du er invitert! Lurer du på når vi kommer til ditt nabolag?

Fredag 1. juni kl 12-18 - Meny Skedsmokorset

Lørdag 2. juni kl 11.00-17.00 - Jacobs Holtet, Oslo

Onsdag 6. juni kl 12-18 - Meny Brotorvet

Torsdag 7. juni kl 12-18 - Meny KrøgenesFredag 

8. juni kl 12-18 - Meny Harebakken

Lørdag 9. juni kl 11-17 - Meny Grimstad

Mandag 11. juni kl 12-18 - Meny Rona

Tirsdag 12. juni kl 12-18 - Meny Grim

Onsdag 13. juni kl 12-18 - Meny Vågsbygd

Torsdag 14. juni kl 12-18 - Helgø Meny Mariero

Fredag 15. juni kl 12-18 - Helgø Meny Stokka

Lørdag 16. juni kl 11-17 - Helgø Meny Sandnes

Mandag 18. juni kl 12-18 - Meny Karmsundsgata

Tirsdag 19. juni kl 12-18 - Meny Aksdal

Onsdag 20. juni kl 12-18 - Meny Dolviken

Torsdag 21. juni kl 12-18 - Meny Kleppestø

Fredag 22. juni kl 12-18 - Meny Industriveien

Lørdag 23. juni kl 11-17 - Meny Åsane Senter

Onsdag 27. juni kl 12-18 - Meny Willbergjordet

Torsdag 28. juni kl 12-18 - Meny Mosseporten

Fredag 29. juni kl 12-18 - Meny Drøbakk

Lørdag 30. juni kl 11-17 - Meny Tangen

Onsdag 4. juli kl 12-18 - Meny Holmestrand

Torsdag 5. juli kl 12-18 - Meny Revetal

Fredag 6. juli kl 12-18 - Meny Nøtterøy

Lørdag 7. juli kl 11-17 - Meny Indre Havn

Onsdag 11. juli kl 12-18 - Meny Åsane Sandefjord

Torsdag 12. juli kl 12-18 - Meny Øya Larvik

Fredag 13. juli kl 12-18 - Meny Helgeroa

Lørdag 14. juli kl 11-17 - Meny Stavern

Hold av datoen, og kom for å få smaksprøver. Det er også 3 for 2 på Jacobs Utvalgte pølser på Meny gjennom sommeren, så du kan nyte litt bedre grillmat.

Er dette interessant for deg?

 Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt i løpet av kort tid
Takk for din hendvendelse!
Vi vil kontakte deg snarest mulig.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen

Interessert i

?

Les mer om våre varianter, tilvalg, leveringstider og priser her.
Automedia AS 4,9 ⭐⭐⭐⭐⭐ (100+)

Tom Erik Myrvold

Antall omtaler
1
June 11, 2026
Svært fornøyd med leasing av Toyota C-HR hos Automedia! Jeg hadde en veldig god opplevelse fra start til slutt. Automedia leverer virkelig på både pris og service – her føler man seg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Alt gikk smidig, og jeg fikk gode råd underveis som gjorde valget enkelt. En ekstra takk til Mattias 😊 for profesjonell oppfølging, tilgjengelighet og god service. Anbefales på det varmeste til andre som vurderer leasing!
Se svar
Svar fra eieren:

Julia

Antall omtaler
3
May 30, 2026
Flott selskap og fantastisk service! Vi har nylig leaset en XPENG G6, og hele prosessen var sømløs fra start til slutt. Teamet fra både Automedia.AS og Bilia bød på utmerket kommunikasjon og holdt oss fullt informert gjennom hvert eneste steg. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med den nye bilen vår og valget vi tok. Anbefales på det varmeste! En spesiell takk til Kenneth hos Automedia for service og support.
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Julia! Takk for en fin anmeldelse! Og velkommen til Automedia AS familien! Hilsen Kenneth

Lene Gundersen

Antall omtaler
7
May 22, 2026
Det var vår første leasing bil erfaring da vi kontaktet Automedia på en kampanje annonse vi tilfeldigvis fant på nettet. Vi snakket med Mattias som var super hyggelig og veldig behjelpelig med alt av info. Servicen var superb. Vi opplevde kontakten og prosessen veldig seriøst og ryddig. Bilen ble levert når den var lovet og vi er super fornøyde kunder. Fikk gaver og som lå i bilen ved henting (bonus) pluss fotografier, ble en kul opplevelse 👍
Se svar
Svar fra eieren:

Trond Fjereide

Antall omtaler
1
May 19, 2026
Første gang vi vurderte leasing som privatkunder. Sjekket litt rundt, og da vi traff på Jørgen på Automedia var valget enkelt. Topp service fra første telefonsamtale. Når vi skulle hente vår Skoda på Møller Vest ble vi hentet av Jørgen. Veldig proff oppfølging under hele prosessen. Anbefales 👍👍
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk Trond, det har vært en glede hele veien :-) Mvh Jørgen

Ingvild Engelhart-Willoch

Antall omtaler
5
May 12, 2026
Veldig god oppfølging og service! Hva enn jeg har hatt spørsmål om, har de vært tilgjengelige døgnet rundt. Anbefales!
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Ingvild! Takk for handel og anmeldelse. Passer t-shirt og solbrillene (bruk dem når du kjører når sola skinner) :)? Hilsen Mattias

Kjell Arne Gøransson

Antall omtaler
1
May 11, 2026
Tusen takk for veldig god hjelp med leasingavtalen på vår nye MG. Mattias har vært utrolig hjelpsom, profesjonell og tilgjengelig gjennom hele prosessen, og vi setter stor pris på den gode servicen vi har fått. Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å ta i bruk bilen! Takk igjen for all hjelp. Vennlig hilsen Monica og KjellA
Se svar
Svar fra eieren:
Så hyggelig å høre. Veldig hyggelig å ha dere som kunder. Er det NOE så er jeg bare en samtale unna! Hilse Monica så godt!

Terje Holmen

Antall omtaler
129
May 10, 2026
Så langt, kjempe koselig, hjelpsomme og gjør alt for en god handel 😄😃
Se svar
Svar fra eieren:
Hey Terje! Så hyggelig å lese. Jeg er bare en mail eller samtal unna skulle det være noe! Ses når du henter nye bilen din! God helg! Hilsen Mattias

Brage Pedersen

Antall omtaler
1
May 9, 2026
Veldig god service og oppfølgning!
Se svar
Svar fra eieren:
Takk for i dag Brage, hyggelig å hilse på deg! Hilsen Mattias

Ketil Annar Albretsen Granbakken

Antall omtaler
1
April 23, 2026
Automedia har fulgt opp meg som kunde fra valget falt på en splitter ny BMW iX3, frem til bilen ble utlevert og har fortsatt oppfølgingen etter at jeg har startet å bruke bilen. Imponerende kunnskap om bilnyheter, selve bilen og ikke minst veldig god personlig oppfølging
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk for det Ketil! Kjempe morro å hjelpe til med dette og ikke minst en helt rå bil. Takk for tilliten 😃 Hilsen Kenneth