Vi søker flere bedrifter som ønsker å markedsføre seg på bil

Automedia AS kobler bedrifter med privatleasingkunder som ønsker å kjøre med reklame. Dette gir svært rimelig og kontinuerlig synlighet på bil – perfekt for virksomheter med markedsbudsjett som ønsker økt merkevarebygging og bred eksponering i hele Norge.

Emne:
Markedsføring på bil
Reklame for bedrifter
Publisert:
February 19, 2026
Publisert:
Mattias
Lesetid:
4
minutter

Vi søker flere bedrifter som ønsker å markedsføre seg på bil

Automedia AS har et stort antall privatleasingkunder som ønsker å redusere bilkostnaden ved å kjøre med bedriftsreklame. Dette åpner for en unik mulighet for norske virksomheter: svært rimelig og kontinuerlig synlighet på bil – uten behov for egne firmabiler.

Vi søker nå flere bedrifter som ønsker å markedsføre seg på bil. Dette er en annonseflate som gir høy rekkevidde, fysisk tilstedeværelse og en kostnad som er langt lavere enn tradisjonelle reklamekanaler.

Hvorfor velger bedrifter reklame på bil?

1. Daglig synlighet – året rundt

En reklamebil blir sett i trafikken hver eneste dag: på vei til jobb, i kø, i boligområder, på parkeringsplasser og langs hovedveier. I motsetning til digitale annonser kan denne synligheten ikke blokkeres eller slås av.

2. En av Norges mest kostnadseffektive annonseflater

Bedriften betaler kun for produksjon og foliering. Etter dette er all synlighet gratis gjennom hele perioden, ofte flere år. For virksomheter med markedsbudsjett er dette en ekstremt lønnsom investering.

3. Du når folk i virkeligheten – ikke bare på skjerm

Reklame på bil gir fysisk tilstedeværelse i trafikkbildet, og skaper naturlig oppmerksomhet der mennesker faktisk befinner seg i hverdagen.

4. Flere sjåfører gir større eksponering

Automedia AS har leasingkunder over hele landet. Du kan velge synlighet i ønsket region eller bygge en større kampanje med flere biler.

Slik fungerer ordningen

  1. Bedriften kjøper reklameplass på en valgt bilmodell.
  2. Privatkunden får redusert månedspris for å kjøre med reklame.
  3. Automedia AS håndterer bil, finansiering, forhandlerkontakt og foliering.
  4. Bedriften får flere års synlighet – uten løpende kostnad.

Hvem passer dette for?

Reklamebil passer godt for alle virksomheter som ønsker bred, regional eller lokal synlighet. Typiske bransjer inkluderer telecom, bygg og håndverk, eiendom, helse, energi, service og teknologi.

Vil du bruke markedsbudsjettet smartere?

Automedia AS har over 100 verifiserte Google-anmeldelser og tilbyr skreddersydde avtaler for bedrifter som ønsker rimelig og effektiv eksponering på bil.


Kontakt oss for annonsemuligheter

Mattias Spångberg

Mattias Spångberg

Daglig leder

Mob: 41 45 39 38

mattias@automedia.as

Jørgen Hanisch

Jørgen Hanisch

Seniorrådgiver reklamebil

Mob: 966 38 001

jorgen@automedia.as

4,9 av 5 basert på våre kundeanmeldelser

Vi er stolte over å ha hundrevis av fornøyde kunder som trekker frem vår service, raske levering og personlige oppfølging. Hos Automedia AS har vi siden 2009 jobbet for at leasingprosessen skal være enkel, trygg og forutsigbar. Vil du bli en av våre neste fornøyde kunder?

Les våre kundeanmeldelser

Ofte stilte spørsmål

Hva koster det å markedsføre seg på bil?

Kostnaden avhenger av størrelse på reklamen, antall biler og avtaleperiode. Kontakt oss for en presentasjon og pristilbud.

Hvor lenge varer reklamen?

Vanligvis 1–5 år, avhengig av leasingperiode og avtale. Jo lenger avtale, jo lavere blir prisen per måned.

Kan vi velge bilmodell?

Ja. Du kan velge kampanjebiler, elbiler, familiebiler eller kompaktbiler som passer målgruppen best. La dine ansatte privatlease

bil med bedriftens reklame? Det gir et lavere privatleasing pris!

Er det bindingstid?

Ja, binding følger leasingperioden på bilen.

Kan dere hjelpe med design?

Ja, vi bistår med både tilpasning og produksjon av ferdige designfiler.

Hvor i landet får vi synlighet?

Vi har sjåfører i hele Norge, og kan filtrere etter by, region eller trafikkmengde.

Høres dette spennende ut?

 Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt i løpet av kort tid
Takk for din hendvendelse!
Vi vil kontakte deg snarest mulig.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen

Interessert i

Markedsføring på bil

Reklame for bedrifter

?

Les mer om våre varianter, tilvalg, leveringstider og priser her.
Automedia AS 4,9 ⭐⭐⭐⭐⭐ (100+)

Tom Erik Myrvold

Antall omtaler
1
June 11, 2026
Svært fornøyd med leasing av Toyota C-HR hos Automedia! Jeg hadde en veldig god opplevelse fra start til slutt. Automedia leverer virkelig på både pris og service – her føler man seg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Alt gikk smidig, og jeg fikk gode råd underveis som gjorde valget enkelt. En ekstra takk til Mattias 😊 for profesjonell oppfølging, tilgjengelighet og god service. Anbefales på det varmeste til andre som vurderer leasing!
Se svar
Svar fra eieren:

Julia

Antall omtaler
3
May 30, 2026
Flott selskap og fantastisk service! Vi har nylig leaset en XPENG G6, og hele prosessen var sømløs fra start til slutt. Teamet fra både Automedia.AS og Bilia bød på utmerket kommunikasjon og holdt oss fullt informert gjennom hvert eneste steg. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med den nye bilen vår og valget vi tok. Anbefales på det varmeste! En spesiell takk til Kenneth hos Automedia for service og support.
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Julia! Takk for en fin anmeldelse! Og velkommen til Automedia AS familien! Hilsen Kenneth

Lene Gundersen

Antall omtaler
7
May 22, 2026
Det var vår første leasing bil erfaring da vi kontaktet Automedia på en kampanje annonse vi tilfeldigvis fant på nettet. Vi snakket med Mattias som var super hyggelig og veldig behjelpelig med alt av info. Servicen var superb. Vi opplevde kontakten og prosessen veldig seriøst og ryddig. Bilen ble levert når den var lovet og vi er super fornøyde kunder. Fikk gaver og som lå i bilen ved henting (bonus) pluss fotografier, ble en kul opplevelse 👍
Se svar
Svar fra eieren:

Trond Fjereide

Antall omtaler
1
May 19, 2026
Første gang vi vurderte leasing som privatkunder. Sjekket litt rundt, og da vi traff på Jørgen på Automedia var valget enkelt. Topp service fra første telefonsamtale. Når vi skulle hente vår Skoda på Møller Vest ble vi hentet av Jørgen. Veldig proff oppfølging under hele prosessen. Anbefales 👍👍
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk Trond, det har vært en glede hele veien :-) Mvh Jørgen

Ingvild Engelhart-Willoch

Antall omtaler
5
May 12, 2026
Veldig god oppfølging og service! Hva enn jeg har hatt spørsmål om, har de vært tilgjengelige døgnet rundt. Anbefales!
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Ingvild! Takk for handel og anmeldelse. Passer t-shirt og solbrillene (bruk dem når du kjører når sola skinner) :)? Hilsen Mattias

Kjell Arne Gøransson

Antall omtaler
1
May 11, 2026
Tusen takk for veldig god hjelp med leasingavtalen på vår nye MG. Mattias har vært utrolig hjelpsom, profesjonell og tilgjengelig gjennom hele prosessen, og vi setter stor pris på den gode servicen vi har fått. Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å ta i bruk bilen! Takk igjen for all hjelp. Vennlig hilsen Monica og KjellA
Se svar
Svar fra eieren:
Så hyggelig å høre. Veldig hyggelig å ha dere som kunder. Er det NOE så er jeg bare en samtale unna! Hilse Monica så godt!

Terje Holmen

Antall omtaler
129
May 10, 2026
Så langt, kjempe koselig, hjelpsomme og gjør alt for en god handel 😄😃
Se svar
Svar fra eieren:
Hey Terje! Så hyggelig å lese. Jeg er bare en mail eller samtal unna skulle det være noe! Ses når du henter nye bilen din! God helg! Hilsen Mattias

Brage Pedersen

Antall omtaler
1
May 9, 2026
Veldig god service og oppfølgning!
Se svar
Svar fra eieren:
Takk for i dag Brage, hyggelig å hilse på deg! Hilsen Mattias

Ketil Annar Albretsen Granbakken

Antall omtaler
1
April 23, 2026
Automedia har fulgt opp meg som kunde fra valget falt på en splitter ny BMW iX3, frem til bilen ble utlevert og har fortsatt oppfølgingen etter at jeg har startet å bruke bilen. Imponerende kunnskap om bilnyheter, selve bilen og ikke minst veldig god personlig oppfølging
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk for det Ketil! Kjempe morro å hjelpe til med dette og ikke minst en helt rå bil. Takk for tilliten 😃 Hilsen Kenneth