Emne:

Automedia AS - google - anmeldelser

Automedia AS - google - anmeldelser

Publisert:
May 3, 2022
Publisert:
Lesetid:
minutter

Swen og Gabriele Schult
⭐⭐⭐⭐⭐
Fint og flinke folk. Vi takker for service og kose oss med nye bil.

Pernille Skollerud
⭐⭐⭐⭐⭐
Veldig fornøyd med leasing hos Automedia. Fin bil, god oppfølging og gode priser.

Daniel Helgheim Stærkeby
⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg tok med Automedia for tilbud på en ny firmabil. Roy Arne Nikolaisen tok raskt kontakt med meg og sa at de hadde en Mercedes Vito 119 A2 4x4 i bestilling og at jeg kunne få den. Jeg fikk da et komplett leasingtilbud inkludert serviceavtale, dekkhotell, bombrikke, forsikring, firma reklame, takstativ og smartfloor innredning fra Loyds. Dette takket jeg ja til. Jeg hentet bilen for bare 2 dager siden etter at Roy Arne personlig hentet den på Drammen Havn da det hadde vært store forsinkelser fra transportøren sin side. Stor takk til Roy Arne Nikolaisen i Automedia for meget god service fra første kontakt og frem til dag.

Harald Rinde
⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg hadde Per Ivar som selger/kontakt og jeg kunne ikke fått bedre service. Det ble forsinkelser på bilen på grunn av det som skjer rundt i verden, men han stilte opp raskt med leiebil til en god pris. Jeg fikk oppgradert bilen jeg skulle ha til toppmodell på grunn av forsinkelsene. Det var helt topp! Jeg hentet den på BOS Lørenskog sitt utleveringssenter i dag. Jeg er veldig fornøyd og anbefaler Automedia videre!

Bjørn Wold
⭐⭐⭐⭐⭐
Flott service og gode priser , valgte å lease ny bil, en Kia Sportage PHEV ladbar hybrid. Er storfornøyd.

Lulu Halvorsen
⭐⭐⭐⭐⭐
Valgte å lease en Citroën e,C4 , utrolig lett overtagelse av bil og Automedia er flinke til å opprettholde kundekontakt og passer på at vi er fornøyde. Veldig glad for at vi valgte å lease bil via Automedia.

Rene Kierstein
⭐⭐⭐⭐⭐
Anbefaler Automedia på det sterkeste 👍. Sparer vesentlig ved å ikke velge avtale via "store aktører". Jeg fikk til og med oppgradert bilen jeg valgte når det gjelder utstyrspakke. Hyggelig, fleksibel og troverdig aktør🙂, anbefales med god samvittighet!

Dag Willy Tallaksen
⭐⭐⭐⭐⭐
Har alltid bil, men betydelig færre bekymringer. Skulle tro at en tredjepart fordyrer bilholdet, slik opplever jeg det ikke. Alt er oversiktlig og ryddig. Ble møtt av hyggelige folk i Automedia da jeg hentet min Ioniq 5. Har trolig eid min siste bil.

Kjetil Klokk
⭐⭐⭐⭐⭐
Særdeles god oppfølging og raske pålitelige svar.

Marius Fossli-Solli
⭐⭐⭐⭐⭐
Mattias hos Automedia er en skikkelig pleaser og går langt for at kundene sine skal føle seg ivaretatt. Selv bestilte jeg opprinnelig en Skoda Enyaq som dessverre ble veldig forskjøvet med sine produksjoner pga omstendighetene. Mattias snudde på hælen og skaffet meg kjapt en VW ID.4 GTX, som nesten er identisk. Veldig fornøyd med bilen og dekoren ble drit bra! Synlig profil som man ser godt, noe som er viktig for meg som driver Maskin Konsulenten AS, din personlige utleier av maskiner og utstyr ;)Anbefaler Automedia da de også kom med et bedre leasing tilbud enn de fleste, både på bil og forsikring!

Rita Elvea
⭐⭐⭐⭐⭐
Makan til service skal du lete lenge etter, legge til rette og ordner opp. Kunne skaffe bilen vi ønsket oss på 14 dager! Anbefales sterkt!

Torgeir Westrum
⭐⭐⭐⭐⭐
Lynrask respons etterfulgt av et usedvanlig godt tilbud gjorde valget lett! Tusen takk til Automedia AS!

Kenneth Pedersen
⭐⭐⭐⭐⭐
Anbefaler sterkt Automedia AS. Flinke og dyktige folk, som strekker seg langt for og få kundene sitt ønske gjennomført.Raskt, og smertefri bestilling og levering på lagerførte biler. Jeg er en meget fornøyd Mercedes EQC kunde. Tipp topp. 😀

Tobias Johansen
⭐⭐⭐⭐⭐
Bra pris, hyggelige folk og super service. Jeg er så langt veldig fornøyd med min Nissan Leaf og leveringen var både informativ og fleksibel etter mine ønsker. Kan ikke annet enn å kommentere Automedia.

Arne Bergli
⭐⭐⭐⭐⭐
Følte meg veldig ivaretatt, har veldig god service og alt i henhold til tilbud stemte ved overlevering av bil. Må bare anbefale dette firmaet 😃😃😃

Helene Solhemsnes
⭐⭐⭐⭐⭐
God forhandler som var imøtekommende fra starten av og ga meg et gunstig tilbud. Forhandleren strakk seg langt for å imøtegå mine behov og leverte bilen som avtalt. Takk til Mattias og Roy for god hjelp 👍

Sanders L Skårsmoen
⭐⭐⭐⭐⭐
Ansatte i Automedia var imøtekommende og gjorde alt for at jeg skulle få den beste opplevelsen av å hente splitter ny bil. Kanskje dere også vil få en goodiebag om dere leaser fra Automedia. 👍

Robert Grimstad
⭐⭐⭐⭐⭐
Strålende leasingselskap som tar jobben sin veldig seriøst og er profesjonell i håndtering av sine kunder. Kontaktet dem selv for litt over 1 måned siden da jeg bestilte en splitter ny Tesla. De bestilte etter mitt ønske, og hentet bilen i går helt feilfri fra Tesla- forhandler.

Tom Gard Langøen
⭐⭐⭐⭐⭐
Vi er meget fornøyd med alt fra første kontakt til overlevering av ny varebil. Automedia AS kan absolutt anbefales. Ryddige og seriøse folk

Thomas Vatlum
⭐⭐⭐⭐⭐
Trengte en firehjulstrekker med god bagasjeromsplass, og da Xpeng G9 kom på markedet ble jeg kjapt solgt. Her ble alle forventninger av en bil innfridd, og mer til. Makeløs komfort og høy kvalitet. Ønsket å lease kjøretøyet, og etter litt sondering falt valget på Automedia. Fikk svært raskt inntrykk av at dette var bilkyndig folk med stort fokus på kundens ønsker og behov. Meget god oppfølgning under hele prosessen, og alltid på tilbudssiden ved oppdukkende behov. Veldig fornøyd med både betingelser og pris.Utleveringen av kjøretøyet var hos Xpeng på Lørenskog. Jeg kom med tog og ble hentet på togstasjon av representater fra Automedia. Kjempeservice!Anbefaler utvilsomt denne bilen for andre, og at de som er interessert i leasing om å sjekke ut Automedia AS!

Les flere anmeldelser her

Er dette interessant for deg?

 Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt i løpet av kort tid
Takk for din hendvendelse!
Vi vil kontakte deg snarest mulig.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen

Be om tilbud på forsikring

Fødsels- og personnummer er ikke påkrevet grunnet personvern. Men det vil gjøre at prosessen går raskere.
Takk for din hendvendelse!
Vi vil kontakte deg snarest mulig.
Oops! Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen

Interessert i

?

Les mer om våre varianter, tilvalg, leveringstider og priser her.

Tom Erik Myrvold

Antall omtaler
1
June 11, 2026
Svært fornøyd med leasing av Toyota C-HR hos Automedia! Jeg hadde en veldig god opplevelse fra start til slutt. Automedia leverer virkelig på både pris og service – her føler man seg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Alt gikk smidig, og jeg fikk gode råd underveis som gjorde valget enkelt. En ekstra takk til Mattias 😊 for profesjonell oppfølging, tilgjengelighet og god service. Anbefales på det varmeste til andre som vurderer leasing!
Se svar
Svar fra eieren:

Julia

Antall omtaler
3
May 30, 2026
Flott selskap og fantastisk service! Vi har nylig leaset en XPENG G6, og hele prosessen var sømløs fra start til slutt. Teamet fra både Automedia.AS og Bilia bød på utmerket kommunikasjon og holdt oss fullt informert gjennom hvert eneste steg. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med den nye bilen vår og valget vi tok. Anbefales på det varmeste! En spesiell takk til Kenneth hos Automedia for service og support.
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Julia! Takk for en fin anmeldelse! Og velkommen til Automedia AS familien! Hilsen Kenneth

Lene Gundersen

Antall omtaler
7
May 22, 2026
Det var vår første leasing bil erfaring da vi kontaktet Automedia på en kampanje annonse vi tilfeldigvis fant på nettet. Vi snakket med Mattias som var super hyggelig og veldig behjelpelig med alt av info. Servicen var superb. Vi opplevde kontakten og prosessen veldig seriøst og ryddig. Bilen ble levert når den var lovet og vi er super fornøyde kunder. Fikk gaver og som lå i bilen ved henting (bonus) pluss fotografier, ble en kul opplevelse 👍
Se svar
Svar fra eieren:

Trond Fjereide

Antall omtaler
1
May 19, 2026
Første gang vi vurderte leasing som privatkunder. Sjekket litt rundt, og da vi traff på Jørgen på Automedia var valget enkelt. Topp service fra første telefonsamtale. Når vi skulle hente vår Skoda på Møller Vest ble vi hentet av Jørgen. Veldig proff oppfølging under hele prosessen. Anbefales 👍👍
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk Trond, det har vært en glede hele veien :-) Mvh Jørgen

Ingvild Engelhart-Willoch

Antall omtaler
5
May 12, 2026
Veldig god oppfølging og service! Hva enn jeg har hatt spørsmål om, har de vært tilgjengelige døgnet rundt. Anbefales!
Se svar
Svar fra eieren:
Hei Ingvild! Takk for handel og anmeldelse. Passer t-shirt og solbrillene (bruk dem når du kjører når sola skinner) :)? Hilsen Mattias

Kjell Arne Gøransson

Antall omtaler
1
May 11, 2026
Tusen takk for veldig god hjelp med leasingavtalen på vår nye MG. Mattias har vært utrolig hjelpsom, profesjonell og tilgjengelig gjennom hele prosessen, og vi setter stor pris på den gode servicen vi har fått. Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å ta i bruk bilen! Takk igjen for all hjelp. Vennlig hilsen Monica og KjellA
Se svar
Svar fra eieren:
Så hyggelig å høre. Veldig hyggelig å ha dere som kunder. Er det NOE så er jeg bare en samtale unna! Hilse Monica så godt!

Terje Holmen

Antall omtaler
129
May 10, 2026
Så langt, kjempe koselig, hjelpsomme og gjør alt for en god handel 😄😃
Se svar
Svar fra eieren:
Hey Terje! Så hyggelig å lese. Jeg er bare en mail eller samtal unna skulle det være noe! Ses når du henter nye bilen din! God helg! Hilsen Mattias

Brage Pedersen

Antall omtaler
1
May 9, 2026
Veldig god service og oppfølgning!
Se svar
Svar fra eieren:
Takk for i dag Brage, hyggelig å hilse på deg! Hilsen Mattias

Ketil Annar Albretsen Granbakken

Antall omtaler
1
April 23, 2026
Automedia har fulgt opp meg som kunde fra valget falt på en splitter ny BMW iX3, frem til bilen ble utlevert og har fortsatt oppfølgingen etter at jeg har startet å bruke bilen. Imponerende kunnskap om bilnyheter, selve bilen og ikke minst veldig god personlig oppfølging
Se svar
Svar fra eieren:
Tusen takk for det Ketil! Kjempe morro å hjelpe til med dette og ikke minst en helt rå bil. Takk for tilliten 😃 Hilsen Kenneth
Se flere omtaler her